خدمات بازاریابی محتوایی
همانند بخش خدمات دیجیتال مارکتینگ، ابتدا و در یک مقدمه کوتاه باید بگوییم که ارائه خدمات بازاریابی محتوایی در آوین مارکتینگ به دوشکل ذیل صورت میگیرد:
1. حالت اول زمانیست که که شما بعنوان مشتری آوین مارکتینگ، کل خدمات مارکتینگ و فرآیند مدیریت بازاریابی را تقاضا می نمایید. در این حالت، کارشناسان ما پس از بررسی و کسب اطلاعاتی که از تحقیقات بازاریابی بدست می آورند؛ تشخیص خواهند داد که کسب و کار شما به خدمات بازاریابی محتوایی
نیاز دارد یا خیر؟ و سرمایه گذاری در این بخش با توجه به بازار هدفتان، تا چه مقدار برای شما بازدهی خواهد داشت؟ لذا در صورت تشخیص، خدمات بازاریابی محتوایی را در برنامه ریزی بازاریابی شما لحاظ کرده و سرمایه مورد نیاز را تعیین می نمایند.
در این حالت، مسئولیت نتایج بدست آمده از خدمات بازاریابی محتوایی، برعهده تیم آوین مارکتینگ می باشد.
2. حالت دوم زمانیست که مشتری آوین مارکتینگ، صرف نظر از کل خدمات و فرآیند مارکتینگ، فقط تقاضای خدمات بازاریابی محتوایی را دارد. در این حالت بدلیل حذف تحقیقات بازاریابی، مسئولیت تعیین بازدهی فعالیتهای بازاریابی محتوایی، برعهده مشتری خواهد بود.
شرح خدمات بازاریابی محتوایی
یکی از مهمترین نکاتی که در بازاریابی محتوایی باید به آن توجه کرد؛ استراتژی سازمان در بهره گیری از محتوای تولیدیست.
استراتژی پیشنهادی ما در آوین مارکتینگ، استراتژی ستون فقرات یا "spinal cord" است. بر اساس این استراتژی، شما بهترین یا یکی از بهترین امکانات خود را به عنوان محور اصلی این استراتژی قرار داده و مابقی امکانات خود (به ویژه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ) را حول آن به گردش در می آورید.
بعنوان مثال، اگر وب سایت مناسبی دارید؛ می توانید محتوای اصلی را در آنجا ایجاد کرده و سپس در سایر زمینه ها نظیر شبکه های اجتماعی، رسانه های عمومی و... متناسب با فضای رسانه ها، از آن محتوا استفاده نمایید.
در این صورت تمام مخاطبین شما در فضاهای مختلف از شبکه های اجتماعی گرفته تا رسانه های عمومی نظیر رادیو و تلوزیون، به سمت وب سایت شما ارجاع داده می شوند و در نهایت این شما هستید که اصطلاحا تیر نهایی را در قالب معرفی کالا و یا خدمات خود، به هدف می نشانید.
ما در آوین مارکتینگ، با بهره گیری از صاحب نظران حوزه های ارتباطات، تبلیغات، روانشناسی و به ویژه جامعه شناسی سعی در تولید محتوای اختصاصی کرده و به کمک تیم اجرایی ، فرآیند بازاریابی محتوایی را تکمیل می نماییم.
استراتژی پیشنهادی ما در آوین مارکتینگ، استراتژی ستون فقرات یا "spinal cord" است. بر اساس این استراتژی، شما بهترین یا یکی از بهترین امکانات خود را به عنوان محور اصلی این استراتژی قرار داده و مابقی امکانات خود (به ویژه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ) را حول آن به گردش در می آورید.
بعنوان مثال، اگر وب سایت مناسبی دارید؛ می توانید محتوای اصلی را در آنجا ایجاد کرده و سپس در سایر زمینه ها نظیر شبکه های اجتماعی، رسانه های عمومی و... متناسب با فضای رسانه ها، از آن محتوا استفاده نمایید.
در این صورت تمام مخاطبین شما در فضاهای مختلف از شبکه های اجتماعی گرفته تا رسانه های عمومی نظیر رادیو و تلوزیون، به سمت وب سایت شما ارجاع داده می شوند و در نهایت این شما هستید که اصطلاحا تیر نهایی را در قالب معرفی کالا و یا خدمات خود، به هدف می نشانید.
ما در آوین مارکتینگ، با بهره گیری از صاحب نظران حوزه های ارتباطات، تبلیغات، روانشناسی و به ویژه جامعه شناسی سعی در تولید محتوای اختصاصی کرده و به کمک تیم اجرایی ، فرآیند بازاریابی محتوایی را تکمیل می نماییم.
زمینه های کاربرد بازاریابی محتوایی
رسانه های عمومی
شامل:
محیطهای شهری
شامل:
بازاریابی تحت وب
شامل: