20 وب سایت مفید مارکتینگ و مدیریت بازاریابی
www.eventmarketer.com
وب سایت Event Marketer، اطلاعات مورد نیاز را رویدادهای استراتژیک بازاریابی را برای مدیران آژانسهای بازاریابی و صاحبان برند فراهم می کند. Event Marketer که در سال 2002 راه اندازی شد؛ پس از چندین سال موفقیت، خود را به عنوان معتبرترین ارائهدهنده محتوا برای رویدادها و نمایشگاههای تجاری در جهان تثبیت کرده است.
در این وب سایت دسته بندیهای مفیدی اعم از رویدادهای B to B، رویدادهای B to C، رویدادهای شرکتی، رویدادهای تخصصی، اجلاسهای سالیانه بازاریابی و... وجود دارد که شما را در جریان اتفاقات مهم دنیای مارکتینگ قرار میدهد.
www.chiefmarketer.com
وب سایت Chief Marketer با اطلاعات مفید و کاملی در مورد استراتژیها، تاکتیکها و تکنیکهای بازاریابی و... به متخصصان بازاریابی، صاحبان کسب و کارها، شرکتهای تجاری و... ارائه خدمات میکند.
به گفته ی تیم متخصص Chief Marketer آنها بصورت مستمر جهان بازاریابی را اسکن میکنند تا بتوانند روندها را پیشبینی کرده و به بازاریابان در مورد آینده و پیامدهای آن برای مشاغل و سازمانهای خود آموزش دهند.
www.marketingsherpa.com
MarketingSherpa یک موسسه تحقیقاتی است که از 1999 شروع به کار کرد. نام "شرپا" از مردمانی که در نپال کوهنوردان را به قله اورست راهنمایی می کنند؛ گرفته شده است. آنها در ردیابی میزان موفقیت همه عناصر بازاریابی تخصص دارد. هدف MarketingSherpa ارائه آمار و دستورالعمل ها مناسب به بازاریابان برای بهبود نتایج کسب و کارشان است.
شما میتوانید انواع روشها، نمودارها، پستهای وبلاگ، ویدئوها، رویدادها و وبینارها را در کتابخانه MarketingSherpa جستجو کنید.
www.clickz.com
ClickZ که در سال 1997 تأسیس شد، در حال حاضر به یکی از بزرگترین جوامع بازاریابی دیجیتال در جهان تبدیل شده است. ClickZ مقالات، پادکستها، وبینارها، رویدادها و گزارشها، استراتژیها و نوآوریهای عرصه دیجیتال مارکتینگ را پوشش میدهد. آنها یکی از بزرگترین منابع اطلاعات بازاریابی در جهان هستند که برای اخبار بازاریابی، تفسیر، مشاوره و تحقیق میتواند یک مرجع مناسب به حساب آیند. از طریق این منابع، ClickZ آرزو دارد که به بازاریابان ارشد و رهبران کسب و کار کمک نماید.
www.marketingprofs.com
MarketingProfs با ارائه آموزش بازاریابی به توسعه، اجرا، و اندازه گیری کمپین های موفق، به بازاریابان خدمات ارائه می دهد.
برنامههای آموزشی MarketingProfs، رویدادهای آنلاین، کنفرانسها و منابع رایگان تکمیلی را به افراد، تیمهای کوچک و سازمانهای بزرگ ارائه مینماید تا به آنها در اجرای کمپینهای بازاریابی هود کمک نماید. این آموزشها به طرز ماهرانه ای طراحی شده اند تا شما را برای افزایش بهره وری، ایجاد بازاریابی کارآمد و افزایش درآمد یاری کنند.
www.roboticmarketer.com
این وب سایت به شرکت های بزرگ و کوچک اجازه می دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی، یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنند. این وب سایت منحصر به فرد، پس از ورود داده های کاربر، نتایج خارق العاده ای را ایجاد میکند و. به شرکتها کمک مینماید تا در زمان و سرمایه خود صرفهجویی کرده و اطمینان حاصل کنند که تاکتیکهای بازاریابی مناسب را بر اساس منابع و بودجه برای جذب مشتریان جدید به کار میگیرند. این وب سایت محتوای تخصصی مناسبی نیز در موضوع مارکتینگ داراست.
www.marketingeye.com.au
Marketing Eye یک شرکت مشاوره بازاریابی پیشرو است که به کسب و کارها کمک می کند تا از طریق بازاریابی استراتژیک، پتانسیل رشد خود را تسریع بخشند.
ماموریت Marketing Eye این است که آژانسهای بازاریابی و بازاریابان با استعداد را توانمند سازد تا نتایج برجسته ای را برای مشاغل کوچک، متوسط و شرکت های بزرگ ایجاد کنند. با بهبود مداوم نحوه کار، استفاده از فناوری، سیستم ها و فرآیندها، بهترین راه حل های بازاریابی ممکن را برای مشتریان خود ارائه می دهد.
Marketing Eye سرمایه گذاری زیادی روی فناوری کرده است و به عنوان یکی از بهترین شرکت های مشاوره استراتژی بازاریابی در جهان شناخته میشود. آنها جز "10 شرکت مشاوره برتر استراتژی بازاریابی در ایالات متحده" نامگذاری شده اند.
www.hubspot.com
وقتی در مورد وب سایت های بازاریابی برتر صحبت می کنیم، هرگز نمی توانیم Hubspot را نادیده بگیریم. همانطور که از نام آن پیداست، این وب سایت یک مرکز اطلاعاتی برای بازاریابی دیجیتال به حساب می آید.
محتوا نقطه قوت آنهاست و Hubspot ادعا میکند که آموزنده ترین مقالات را برای هر موضوع مورد استفاده ایجاد می کند. ادعای دیگر آنها این است که با خواندن هر مقاله (مدت 10 دقیقه برای خواندن) تضمین می کند که به تمام سوالات و ابهامات بازاریابی شما در آن موضوع، به خوبی پاسخ داده شده است.
Hubspot تکنیک های بازاریابی مختلفی را پوشش می به همین دلیل است که در فهرست منتخب وب سایت های بازاریابی رسانه های اجتماعی قرار می گیرد.
www.contentmarketinginstitute.com
قطعا شنیده اید، "محتوا پادشاه است"، بنابراین، برای رشد برند خود باید به آن توجه ویژه داشته باشید.
محتوای باکیفیت قوی ترین سلاحی است که بازاریابان می توانند در زرادخانه خود داشته باشند. زیرا محتوای خوب، می تواند به بینندگان یا مشتریان بالقوه کمک میکند که شما چه چیزی را ارائه می دهید و چه سودی می توانند از برند شما ببرند. مخصوصا برای بازاریابان دیجیتال، داشتن درک محتوا ضروری است.
موسسه بازاریابی محتوا در زمره بهترین وب سایت ها برای متخصصان بازاریابی قرار می گیرد تا دانش صحیح در زمینه تولید محتوا، استراتژی محتوا و بازاریابی محتوایی را به دست آورند.
www.copyblogger.com
اگر به دنبال یک وب سایت خوب بازاریابی هستید، Copyblogger یکی از بهترینهاست که در بازاریابی محتوایی و تولید محتوا تخصص دارد.
در اینجا، ترفندهای کپی رایتینگ، استراتژی های حفظ مشتری، بازاریابی ایمیلی و ویژگی های ضروری بازاریابی محتوایی را می آموزید تا به شما کمک کند به اهداف تجاری خود برسید.
www.growthhackers.com
Growth Hackers، یکی از وبسایتهای معروف برای متخصصان بازاریابیست که به آنها اطمینان میدهد؛ با تمام استراتژیها و تکنیکهای مورد نیاز برای کمک به رشد یک برند آنها را آشنا میکند.
Growth Hackers، منبع کامل اطلاعاتی برای تازه کارها در زمینه بازاریابی است. این وب سایت مجموعه ای از خدمات و راه حل های بازاریابی مانند بازاریابی محصول، بازاریابی رشد، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر را توضیح می دهد.
www.contently.com
شعار Contently این است که جاهطلبانهترین برنامههای بازاریابی محتوای جهان را آماده سازی و تقویت میکند. Contently در بین 10 لیست برتر وب سایت برای متخصصان بازاریابی قرار دارد. این وبسایت، مجموعه ای از اطلاعات با موضوعات مختلفی مانند خلاقیت در بازاریابی، درک SEO و موارد دیگر را شرح می دهد.
www.socialmediaexplorer.com
Social Media Explorer که در فهرست وب سایت های بازاریابی رسانه های اجتماعی قرار دارد، پایگاه دانشیست که بر افزایش آگاهی از برند و دستیابی به مشتریان بالقوه تمرکز دارد.
Social Media Explorer اطلاعات مناسبی در مورد انجام بازاریابی روان و مبتکرانه در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.
با Social Media Explorer، میتوانید استراتژیهای مؤثری ایجاد کنید و آنها را در مکان و زمان مناسب استفاده نمایید.
www.buffer.com
Buffer یک وب سایت خیلی خوب برای بازاریابی رسانه های اجتماعیست که می توانید نکات و ترفندهای زیادی را پیرامون موضوع بازاریابی رسانه های اجتماعی، در آن مشاهده کنید.
این وب سایت منابع زیادی را برای شرکتها و آژانسهایی که به دنبال افزایش سهم خود در بازاریابی در فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و موارد دیگر هستن؛ ارائه می نماید. همچنین موضوعات دیگری که در سایت به آنها پرداخته می شود شامل بازاریابی ویدیویی، تولید محتوا و... می باشد.
www.davidmeermanscott.com
DAVID MEERMAN SCOTT یک استراتژیست بازاریابی، کارآفرین، سرمایه گذار و مشاور شرکت های نوظهور و نویسنده پرفروش 12 کتاب، از جمله "فانوکراسی" و "قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی" است که مطالب ارزشمندی را در وبسایت خود پیرامون مو ضوع بازاریابی نگاشته است.
www.neilpatel.com
نیل پاتل نامی برجسته در دنیای بازاریابی دیجیتال است. وب سایت او به عنوان یک مرکز آموزشی برای بازاریابان شناخته شده میشود. وقتی صحبت از نوشتن صریح، دقیق و شیوا به میان می آید، نیل پاتل آن را به شیوه ای آسان توضیح می دهد.
نه تنها وب سایت او، بلکه پادکست های او نیز منبع عالی اطلاعاتی هستند. با بیش از 6.5 میلیون شنونده فعال در ماه، مدرسه بازاریابی نیل پاتل یکی از ایستگاه های جذاب برای همه علاقه مندان به بازاریابی دیجیتال است.
www.fortune.com
Fortune یکی از برندهای پیشرو در حوزه ی رسانه های تجاری در جهان است. آنها یک مجله چند ملیتی و یک وب سایت قدرتمند و با یک تیم متخصص را در اختیار دارند و مجموعه ای از کنفرانسهای علمی و تخصصی را اداره میکنند. فورچون برای کمک به خوانندگان، خود برای موفقیت در بخش تجارت اختصاص داده شده است و ابزارهایی را برای بهبود کسب و کار در اختیار فعالان تجاری قرار می دهد.
www.adage.com
Ad Age یک منبع اخبار روزانه برای افراد علاقه مند و فعال در بخش بازار است. Ad Age یک برند رسانه ای بین المللی است که بر تجزیه و تحلیل داده ها، پیش بینی رویدادها، مردم و فرهنگها، به روشی خلاقانه و نوآورانه تأکید دارد.
www.socialnomics.net
Socialnomics از کتاب پرفروش اریک کوالمن با همین عنوان گرفته شده است. SocialNomics خوانندگان خود را در جریان آخرین اخبار و نوآوری ها در دنیای تجارت و فناوری قرار میدهد. توصیه آنها این است که به آمار، اطلاعات و داستان هایشان فکر کنید.
www.problogger.com
ProBlogger برای کمک به نحوه صحیح و اصول تولید محتوا به وبلاگ نویسان در یادگیری مهارت وبلاگ نویسی و به اشتراک گذاری تجربیات خود فعالیت میکند. از زمان معرفی ProBlogger در سال 2004، ProBlogger بیش از 8000 مقاله، راهنما، آموزش و مطالعات موردی بایگانی کرده است.