خدمات اجرایی بازاریابی
کیفیت اجرای برنامه بازاریابی، حسن ختام خدمات ما در آوین مارکتینگ می باشد که سرفصل مراحل آن بطور خلاصه، بصورت ذیل نمایش داده شده است:
تهیه ملزومات تبلیغاتی و اجرای کمپینهای بازاریابی
در این مرحله کلیه ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی شما، براساس بودجه سازمانی شما تهیه و در کمپینهای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد.
کنترل مستمر فرآیند مارکتینگ
فرآیند مارکتینگ یک فرآیند پویاست که تغییرات آن براساس شرایط بازار اجتناب ناپذیر است. لذا می بایست این فرآیند بصورت منظم و مستمر کنترل و بروز رسانی گردد.
ارائه پیشنهادات لازم در جهت تغییر یا اصلاح محصول
در مرحله اجرایی بازاریابی و پس از بررسی و گرفتن بازخوردهای لازم از بازار، گاه نیاز میشود که اقداماتی در جهت تغییر یا اصلاح محصول، بسته بندی، قیمت گذاری و یا نحوه توضیح اعمال گردد. که اینکار در قالب گزارشات مکتوب به مشتریان آوین مارکتینگ در این مرحله ارائه میگردد.
به روز آوری و اصلاح استراتژی و برنامه بازاریابی
گاه تغییرات بازار، ایجاب میکند تا تغییراتی در استراتژی و برنامه ریزی بازاریابی انجام گیرد. این تغییرات با بروز آوری و اعمال ویرایش جدید، به اطلاع مشتریان آوین مارکتینگ خواهد رسید.
مدیریت و تداوم فرآیند مارکتینگ
همانطور که عرض شد؛ فرآیند مارکتینگ یک فرآیند پویاست. با توجه به این پویایی و در نظر گرفتن شرایط بازار، مستلزم یک مدیریت مناسب است تا بتواند به شما بعنوان یکی از مشتریان آوین مارکتینگ در پیشبرد اهداف سازمانیتان و نیز تداوم فرآیند مارکتینگ کمک نماید.