• 09126875169

 

مجموعه مقالات کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی

آنچه که در بین عموم بعنوان کمپین تبلیغاتی معروف است؛ در حقیقت کمپین بازاریابیست. اصولا طراحی، برنامه ریزی و اجرای کمپینها بر عهده تیم مدیریت بازاریابیست نه تیم تبلیغات. اینکه یک کمپین در کجا و چه بازه زمانی و چگونه و با چه سرمایه ای اجرا شود و شامل چه بخشها و با چه تعداد تکرار باشد که بیشترین بازدهی را ایجاد نماید؛ در تخصص تیم مدیریت بازاریابیست. صد البته در اجرای بخشهای تبلیغاتی، می بایست از متخصصین حوزه تبلیغات نیز استفاده کرد تا ماحصل کار نتیجه ی مطلوبی داشته باشد.
همانند دیگر صفحات تخصصی وب سایت آوین مارکتینگ، این صفحه نیز مختص مقالات با موضوع تبلیغات و کمپینهای بازاریابیست. قبل از اینکه برای تبلیغات خود هزینه کنید؛ پیشنهاد می کنیم مقاله "بازاریابی را از کجا شروع کنیم" را حتما مطالعه بفرمایید. سپس به صفحه اصلی مقالات مراجعه و با تمامی سرفصلهای مقالات ما آشنا شوید.